<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Siapa Kata Rozita Che Wan Tak Pakai Seluar

Siapa Kata Che Ta Bergambar Tak Pakai Seluar Merujuk Gambar Rozita Che Wan Bertudung tapi Berseluar Pendek dengan penerangan "Bila pikir negative, kepala otak tu pikir bukan-bukan! Telanjang la seluar pendek la tak pakai seluar la.. Gila ka apa!" dan ditambah Tag #takpayahlanakjadifesyendesignerkatsini #tolongjagakainsendiri #bzbod #thinkpositively. Siapa Kata Rozita Che Wan Tak Pakai Seluar.

Siapa Kata Rozita Che Wan Tak Pakai Seluar

Kecelaruan dalam minda lebih jelas bila komen pertama "Kamu belum tanya saya sudah jawab," adalah ditulis sendiri Rozita sebelum gambar tersebut dipenuhi komen negatif, kecaman dan nasihat dari peminatnya di Instagram.

Siapa Kata Rozita Che Wan Tak Pakai Seluar

Walaupun yang sebenarnya Rozita Che Wan memakai seluar yang mengikut warna kulit (skin colour). Namun untuk menyedarinya perlu diperhatikan dengan teliti. Ia lebih sukar diperasan setelah gambar tersebut telah diubahsuai agar sukar diperasan oleh orang ramai sebelum diupload di instagram. Sudah jelas bahawa Rozita Che Wan segaja memuat naik walaupun dapat mengagak gambarnya di Instagram itu bakal mendapat kecaman dari orang ramai.

Kenapa Rozita Che Wan Berubah

Bukan berseluar atau tidak menjadi perkara pokoknya dalam entri ini. Persoalan utama, Kenapa Rozita Che Wan tetap memuat naik gambar tersebut sedangkan sudah tahu ia akan menerima kecaman oleh orang ramai. Adakah badan sasa Zain Saidin menjadi punca tekanan hingga Che Ta terpaksa mencipta kontroversi murahan agar dirinya lebih sensasi. Mungkin juga keperibadian Rozita Che Wan terkesan dengan tekanan usia yang meningkat setelah 7 bulan melahirkan Aaisyah.
Previous
Next Post »