<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Misteri Pistol Mainan Tembak Cicak (Walther CP99 Compact)

Kalau aku ternampak Pistol Mainan Tembak Cicak ada dalam kereta pemandu di sebelahpun, tentu kita cuak dan mula menggigil. Manalah kita orang biasa nak kenal pistol yang betul atau mainan. Lainlah kita seorang pagawai polis. Tapi kalau Pistol Air Bewarna warni pernah aku selitkan dipinggang tapi dirampas cikgu didiplin sebaik saja waktu pertama bermula. Misteri Pistol Mainan Tembak Cicak Malam Jumaat.

Misteri Pistol Mainan Tembak Cicak Malam Jumaat

Tapi kes Pistol Air aku tidak seperti Kes Pistol Tembak Cicak Amir Ukays, memang malang nasibnya, sebaik hentikan kereta di parking rumah sendiri, tiba-tiba sepasukan polis yang entah tengah buat roadblock ke, undercover ke, atau dah lama mengintip di kawasan tersebut bertindak cekap dengan terus serbu Amir Ukays yang baru aje kuar dari pintu kereta. 

Nak jadikan cerita, polis yang serbu Amir Ukays itu sungguh liar mata mereka. Manakan tidak, walaupun tiada suspect dan target, polis-polis itu masih boleh perasan Pistol Mainan Tembak Cicak ada terselit di sisi tempat duduk kereta Amir Ukays. Lalu apa lagi, dengan kecekapan luarbiasa polis terus ambil Pistol Mainan Tembak Cicak yang dimiliki Amir Ukays terus ke Balai.

Enjoy la cicak di area rumah Amir Ukays, Pistol Mainan Tembak Cicak dah tiada kereta. Tiada sebarang bergelutan berlaku ketika kejadian, cuma Amir Ukays dikatakan telah memaklumkan kepada pasukan polis tersebut bahawa itu Pistol Mainan Tembak Cicak, tapi tidak diendahkan. Mungkin ia perlu dijadikan tajuk lagu barulah Pistol Mainan Tembak Cicak diberi perhatian.

Nak jadikan lagi ceritanya, setelah agak lama di Balai Polis, maka pasukan polis tersebut berjaya mengenalpasti bahawa sepucuk pistol berwarna hitam yang tertera tulisan Walther CP99 Compact dengan nombor siri 12L20520 itu hanyalah Pistol Mainan untuk  Tembak Cicak. Kalau tembak cicak malam Jumaat dapat pahala lebih sikit. Malang sungguh nasib Amir Ukays ini, sedang beliau tak henti-henti menerangkan kepada polis-polis itu bahawa itu hanya Pistol mainan... Itu pistol untuk Tembak Cicak.

Bila dah tau itu adalah Pistol Tembak Cicak saja, dengan keyakinan tinggi Pihak polis pun suruh lah Amir Ukays blah... duk lama-lama kat balai nanti miss latihan vokal program Gegar Vaganza2. Lalu Bekas vokalis kumpulan Ukays, Amir atau nama sebenarnya Mohd Azmir Muhammad pun dibebaskan.

Gambar Pistol Tembak Cicak Amir Ukays

Amir Ukays amat marah dengan pengguna laman sosial dan peminatnya yang sebarkan Gambar Pistol Tembak Cicak Amir Ukays miliknya itu hingga viral di laman sosial. Tetapi beliau sedikit pun tidak marah kepada polis-polis yang menahannya kerana menganggap Pistol Mainan Tembak Cicaknya itu adalah Walther CP99 Compact. Hingga mengganggu misi Amir Ukays meraih juara di program Gegar Vaganza2 tahun ini. Misteri Pistol Mainan Tembak Cicak.
Previous
Next Post »