<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Hubungan Murid Tahun 6 dengan Guru Terbongkar

Murid perempuan tahun 6 dirogol guru yang juga merupakan guru serta warden asrama. Perubahan tingkah laku murid perempuan tahun enam yang baru sahaja selesai menjalani UPSR akhirnya terbongkar. Tindakan pantas nenek mangsa akhirnya membongkar hubungan sulit murid tahun 6 dengan gurunya.

Pihak Polis Sabah telah menahan suspek selepas menerima laporan dari nenek pelajar perempuan tersebut. Seorang Guru berusia 39 tahun disiasat kerana merogol bekas muridnya yang baru selesai menduduki Peperiksaan UPSR baru-baru ini. Extra: Kanak-kanak Malaysia Berisiko alami Masalah Mental.

Hubungan Murid Tahun 6 dengan Guru Terbongkar

Menurut Ketua Polis Daerah Konowit, DSP Ismail Mahmood, Suspek yang merupakan guru serta warden asrama di sebuah sekolah rendah Konowit, Sabah. Suspek kini sedang direman selama tujuh hari untuk membantu siasatan polis. Kes Rogol tersebut disebut mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan. Sumber merujuk laporan Borneo Post.

Hubungan Terlarang Murid dan Guru

Hubungan Terlarang Murid Tahun 6 dengan Guru akhirnya Terbongkar. Sebelum ini telah tersebar khabar angin yang mengatakan ada murid bercinta dengan gurunya. Walaupun nenek mangsa tidak percaya namun rasa tidak senang dengan kata mulut masyarakat sekitar menyebabkan dia memberi lebih perhatian pada cucu kesayangannya itu. Akhirnya perubahan tingkah laku cucu perempuannya menimbulkan rasa curiga.

Demi mengelakkan rasa syak wasangka, wanita warga emas berkenaan telah membawa cucunya untuk menjalani pemeriksaan perubatan di Hospital Sibu dan mendapati terdapat kesan koyak pada alat sulitnya. Memandangkan bentuk fizikal yang matang dimiliki mangsa, pihak polis tidak menafikan wujud jenayah rogol dalam kes tersebut kerana kegagalan guru tersebut mengawal nafsunya.

Murid perempuan tahun 6 dirogol gurunya sendiri. Tragedi Rogol ini berlaku di Daerah Kanowit, Sabah. Kes telah dimaklumkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat.
Previous
Next Post »