<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Pelaksanaan PBPP April 2015 Sekolah Seluruh Malaysia

Surat Arahan Pelaksanaan PBPP bermula April 2015 merujuk Pemberitahuan Pelaksanaan Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (PBPP), Kementerian Pendidikan, di Sekolah-Sekolah Seluruh Malaysia. Surat Kuasa PBPPP sekolah KPM. Pautan lain berkaitan: Apa itu PBPPP dan File PPPB Guru.

Pelaksanaan PBPP April 2015 Sekolah Seluruh Malaysia

Arahan Pelaksanaan PBPPP sepenuhnya melibatkan kumpulan guru dan kepimpinan sekolah bawah kawalan (KPM) Kementerian Pendidikan. Semua guru dan kepimpinan sekolah diwajibkan melaksanakan PBPPP bermula pada bulan April 2015. Pautan Muat Turun Surat Kuasa PBPPP ada di akhir entri.

Apa itu PBPPP

PBPPP merupakan satu instrumen penilaian menyeluruh untuk menilai tahap kompetensi dan potensi Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (PPP). Pelaksanaan PBPPP dan markah yang diperoleh pada tahun penilaian ini akan memberi implikasi terhadap pelbagai fungsi pengurusan sumber manusia seperti kemajuan kerjaya, kenaikan pangkat, Pembangunan Profesional Berterusan (PPB) dan sebagainya. Perkara-perkara berkaitan dengan perkhidmatan pegawai hasil pelaksanaan PBPPP ini akan disusuli kemudian.

Pelaksanaan PBPP April 2015 Sekolah Seluruh Malaysia

Download Surat Kuasa PBPPP

Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan oleh Bahagian Pembangunan dan Penilaian Kompetensi. Sebarang pertanyaan, sila hubungi Pegawai Penyelaras mengikut zon yang ditetapkan dengan Muat Turun Surat Kuasa PBPPP Arahan Perlaksanaan Penilaian Bersepadu Pegawai Perkhidmatan Pendidikan.
Previous
Next Post »