<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Jawapan Lengkap 106 Soalan GST oleh Kastam Malaysia

Jawapan Kastam untuk 106 Soalan GST demi maruah Kerajaan Malaysia. Setelah hampir seminggu setelah gagal menjawab secara terus 106 soalan mengenai (GST) Cukai Barang dan Perkhidmatan yang diajukan oleh Aktivis bantah GST, akhirnya pihak Kastam Malaysia tampil dengan 106 Jawapan Soalan GST dengan sepenuhnya. Jawapan Lengkap 106 Soalan GST oleh Kastam Malaysia di 106 GST Questions and Answers.

Jawapan Lengkap 106 Soalan GST oleh Pegawai Kastam Malaysia

Sejujurnya Tahniah! Paling tidak, tiada lagi rakyat Malaysia berani mempertikaiakan kemampuan berfikir pegawai Kastam malaysia. Nisbah seluruh Pegawai Kastam dengan 106 soalan GST itu jika diagihkan ke setiap cawangan seluruh Malaysia, tempoh seminggu untuk mendapatkan jawapan 106 Soalan GST itu boleh dianggap Pancapaian Hebat Kastam Malaysia. Paling tidak, ia dapat membuktikan Pegawai Kastam Malaysia juga bijak kejadiannya.

Sebelum ini agak kecoh apabila pihak Kastam gagal mrnjawap 106 Soalan GST yang diajukan pada hari Bantah GST. Koleksi soalan mengenai GST Cukai Barang dan Perkhidmatan untuk pihak Kastam Malaysia. Tuntutan 106 GST question for Malaysian Customs.
Previous
Next Post »