<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Buku Panduan Harga Barangan GST oleh KPDNKK

Buku Harga Barangan GST KPDNKK GST Price List. Download Buku Panduan Harga Pengguna melibatkan 500 jenis Barangan selepas GST dan Barangan sebelum GST mengikut Zon. Senarai Barang Runcit Dikenakan GST di Malaysia. Para Pengguna boleh Menyemak Senarai Harga Baru Barangan selepas GST di Malaysia dengan merujuk Buku Panduan GST Harga Barangan mengikut Zon dan Kawasan. Muat Turun KPDNKK GST Price List dan Senarai Barangan dikenakan GST di pautan yang disediakan.

Buku Panduan Harga Barangan GST oleh KPDNKK
Bellicose Media Touch

Download Handbook on GST Price List


Jika hadapi masalah untuk Download
Sila Lihat Cara Download yang Betul.


Senarai Barang Runcit Dikenakan GST di Malaysia

Senarai Barang Runcit GST Malaysia E-Book Download. Update! Pelaksanaan Cukai Barangan Dan Perkhidmatan di seluruh Malaysia berkuatkuasa 1 April 2015. Sebagai panduan perbelanjaan barangan runcit dan keperluan harian, pengguna boleh memuat turun senarai barangan runcit yang dikenakan GST serta merujuk jumlah Cukai Barang dan Perkhidmatan yang dikenakan untuk barangan yang harian yang dibeli. Click on Download GST e-book and get your Complete List of Sundry Goods (GST) Goods and Services tax.

Buku Panduan Harga Senarai Barangan dikenakan GST

Sistem Cukai Barangan dan Perkhidmatan iaitu (GST) Goods and Services Tax akan mula dilaksanakan pada 1 April 2015. Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) mula mengedarkan Buku Panduan Harga Barangan GST di seluruh negara sebagai persediaan pengguna dengan Sistem percukaian baharu di Malaysia.
Previous
Next Post »