<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Formula Ukuran Kecantikan Wanita

Formula Mengukur Nilai Kecantikan Wanita sememangnya wujud tetapi hitung nilainya adalah subjektif dan juga relatif. Setiap Mata miliki perspektif yang tidak sama. Kecantikan Berubah Mengikut Masa dan Berbeza mengikut Kebudayaan. Ukuran nilai Kecantikan Wanita tidak kekal sama. Malah tiada penanda aras bentuk tubuh paling ideal dan tiada standard kecantikan tetap untuk dijadikan panduan oleh para lelaki dalam mencari pasangan. 

Formula Mengukur Nilai Kecantikan Wanita

Kecantikan Berubah Mengikut Masa dan berbeza mengikut Kebudayaan. Sesuatu yang lebih menarik, ialah kecantikan dan tubuh ideal seakan-akan Berevolusi dan Kecantikan Berubah Mengikut Masa. Lelaki usah ketinggalan zaman, perlu update sentiasa.

Jika ditanya Apakah erti kecantikan pada padangan anda. Sudah tentu ramai Lelaki akan menggunakan Jawapan Sakti ini "Saya tidak memandang rupa dan fizikal, yang penting pegangan Agama wanita itu" Sejak dulu lagi, statement ini mampu meluluhkan hati kaum wanita mendengarnya.

Apa itu Kecantikan Pada Lelaki dan Wanita

Tahukah anda, Kaum lelaki suka memandang wanita cantik namun tidak berminat menilai atau membanding-bandingkan kecantikan. Berbanding kaum wanita, mereka suka mencirikan sesutu kecantikan, membanding-banding dan menkategorikan kecantikan dengan tahap-tahap tertentu.

Subjek Kecantikan Dunia

Walaupun bentuk tubuh ideal dan kecantikan sentiasa berubah. Ada satu yang kekal sama hingga kini, iaitu "wanita sebagai subjek kecantikan" Ikatan kukuh hubungan kecantikan dengan sifat tubuh badan perempuan. Walaupun ada sesetengah wanita cuba menafikan peranan besar kecantikan itu sendiri dengan masa dan hidupnya mengutamakan pendidikan demi penguasaan kekayaan dan pengaruh, namun apabila tersedar di penghujungnya ia satu sesalan amat sedih untuk diceritakan.

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita

Formula Kecantikan Wanita



Apakah Erti Kecantikan Sebenar

Kecantikan Berubah Mengikut Masa dan berbeza mengikut Kebudayaan menunjukkan pada kita bahawa kecantikan dipandang berbeza-beza dan relatif mengikut masa, zaman dan budaya. Dari standard kecantikan Mesir Kuno, hingga masyarakat modern hari ini terlalu banyak perubahan atau evolusi telah berlaku. Image Source:  Beauty Evolution.
Previous
Next Post »