<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Serangan Seksual Guru Tuisyen

Berita Terkini Perihal 3 Tahun dahulu. Tersiar di Media Massa seorang remaja perempuan mendakwa dia menjadi mangsa serangan seksual oleh bekas guru tuisyennya. Kejadian Rogol dan Gangguan Seksual berlaku di Kota Kemuning, Shah Alam ketika mangsa berusia 14 tahun kira-kira tiga tahun lalu. Dalam pelbagai kemungkinan dalam tempoh 3 tahun itu, setelah berusia 17 tahun tiba-tiba mangsa membuat laporan polis pada 18 Disember lalu.

Serangan Seksual Guru Tuisyen

Mangsa melaporkan Serangan seksual berlaku sebanyak lima kali beserta butiran terperinci kejadian beserta tarikhnya sekali menunjukkan mangsa mempunyai daya ingatan yang sangat kuat. Serangan Seksual Guru Tuisyen merujuk sumber: Remaja dakwa jadi mangsa rogol guru tuisyen.

Menurut mangsa, pada 3 Tahun dahulu, dia ada menceritakan insiden rogol berkenaan kepada rakan namun mereka tidak percaya. Mangsa juga tidak berani memberitahu dan mendedahkan kepada keluarga sendiri kerana takut kepada guru tuisyen tersebut walaupun tidak diugut.

Mungkin baru kini rakan-rakannya 3 tahun dahulunya tidak percaya ceritanya telah berubah dan mula mempercayai kisah tersebut. Ada juga kemungkinan mangsa tiba-tiba sudah tidak takut pada guru tuisyennya lalu barulah berani menceritakan kejadian gangguan seksual itu kepada keluarga sendiri.

Bagi menguatkan lagi kes ini dan berjaya menyaman pusat tuisyen tersebut, mangsa dan keluarga merasakan ada kemungkinan terdapat mangsa lain yang menerima nasib yang sama. Nampaknya ramalan benar belaka, apabila mereka terus mendapat nombor telefon mangsa yang menerima nasib serupa. Lalu tanpa membuang masa segera menyerahkannya kepada pihak berkuasa.
Previous
Next Post »