<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Berenang dengan Kaki dan Tangan Terikat Tali

Latihan Renang dengan Kaki dan Tangan Terikat dengan Tali. Kaedah Latihan Atlet Renang China dalam Misi Merentasi Selat Inggeris. Huang Li Atlet Renang China yang juga Harapan Emas Sukan Olimpik berusaha keras untuk meningkatkan Kemahiran Renang yang Sempurna.

Berenang dengan Kaki dan Tangan Terikat Tali

Namun Kaedah latihan bahaya ini dikutuk Persekutuan Renang Antarabangsa. Berenang dengan Kaki dan Tangan Terikat dengan Tali boleh membawa maut. Namun Jurulatih Huang Li memaklumkan Kaedah Latihan Renang yang dilakukan tidak berbahaya kerana, kemahiran renang Atlet China adalah sangat baik dan jurulatih turut berenang berhampiran. Berenang dengan Kaki dan Tangan Terikat dengan Tali.
Previous
Next Post »