<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Takwim Persekolahan 2016 Kalendar Pendidikan

Takwim Persekolahan 2016. Peristiwa penting Kalendar Pendidikan Malaysia. Tarikh Persekolahan dan senarai peristiwa dan aktiviti pendidikan yang dirancang oleh Kementerian Pendidikan Malaysia untuk Tahun 2016. Ketetapan Jumlah hari persekolahan wajib untuk Sesi Persekolahan 2016 seluruh Malaysia. Senarai Cuti Peristiwa dan Cuti Penggal Persekolah di seluruh Malaysia. Download Takwim Persekolahan 2016 (KPM) Kementerian Pendidikan Malaysia.

Takwim Kalendar Persekolahan di Malaysia terbahagi kepada 2 Kumpulan iaitu Kumpulan A Sekolah-sekolah di Negeri Kedah, Kelantan dan Terengganu. Kumpulan B Sekolah-sekolah di Negeri Perlis, Pulau Pinang, Perak,Selangor, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang, Sabah, Sarawak,Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya. Click pautan: Takwim Persekolahan 2016 untuk proses muat turun Takwim Perancangan Tahunan aktiviti Pendidikan di Malaysia.

Takwim Persekolah 2016 Kumpulan A

Takwim Persekolahan 2016 Kalendar Pendidikan

Takwim Persekolah 2016 Kumpulan B

Takwim Persekolahan 2016 Kalendar Pendidikan

Perancangan Tahunan aktiviti Pendidikan di Malaysia. Daftar hari bulan penggal persekolahan tahun 2016 dan tarikh cuti persekolahan bagi sekolah bantuan kerajaan seluruh Malaysia. Kalendar Pendidikan di Malaysia. Tarikh dan peristiwa-peristiwa penting yang dirancang Kementerian Pendidikan Malaysia. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua.Takwim Pendidikan 2016.
Previous
Next Post »