<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Soalan Peperiksaan Akhir Tahun KSSR Tahun 5

Download Soalan Peperiksaan Akhir Tahun KSSR Format. Koleksi Kertas Peperiksaan Format KSSR Tahun 5 untuk Semua Mata Pelajaran  ini hanyalah panduan. Download Year 5 KSSR Final Year Examination Paper for all subject

Soalan Peperiksaan Akhir Tahun KSSR Tahun 5

Sebahagian Ujian Akhir Tahun merujuk format baru yang diumumkan untuk UPSR 2016. Soalan Peperiksaan Akhir Tahun (PAT) digubal sendiri oleh pihak sekolah. 

Soalan Tahun 5 Peperiksaan Akhir Tahun

Bahasa Melayu Pemahaman Bahagian A
Bahasa Melayu Pemahaman Bahagian B
Bahasa Melayu Penulisan
Bahasa Inggeris Pemahaman
Bahasa Inggeris Penulisan
Bahasa Cina Sk
Bahasa Tamil Sk

Sains Kertas 1
Sains Kertas 2
Matematik Kertas 1
Matematik Kertas2

Reka Bentuk dan Teknologi
Teknologi Maklumat dan Komunikasi

Pendidikan Islam
Pendidikan Jasmani
Pendidikan Kesihatan

Pendidikan Seni Visual
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan
Sejarah

Soalan Peperiksaan Akhir Tahun KSSR Tahun 5

Senarai muat turun Peperiksaan Akhir Tahun Format KSSR ini bukan soalan rasmi yang dikeluarkan Lemabga Peperiksaan atau Kementerian Pendidikan. Skema jawapan tidak disertakan kecuali beberapa subjek. Extra: Soalan Peperiksaan Pertengahan Tahun (KSSR) Semua Mata Pelajaran.

Pautan Muat turun ini akan dikemaskini dari masa ke semasa. Koleksi Kertas Peperiksaan Akhir Tahun KSSR Tahun 5 ini telah di reHost dari beberapa laman blog dan portal pendidikan. Penghargaan kepada Portal KPM, Lembaga Peperiksaan dan Laman Hootoh Pendidikan atas perkongsian percuma ini. Semoga perkongsian Bahan Ilmiah ini memberi manfaat kepada guru dan murid di seluruh Malaysia.
Previous
Next Post »