<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

GST dalam Pendidikan Malaysia

Sistem GST dalam Pendidikan di Malaysia. Pertandingan Penulisan Artikel GST, Infografik Poster dan Video GST Peringkat Sektor Pendidikan Tinggi, Kementerian Pendidikan Malaysia. 1Malaysia Cinta GST. Penyertaan Pertandingan Infografik GST Peringkat Sektor Pendidikan Tinggi KPM ini bakal mendapat sambutan luar biasa di seluruh Malaysia yang mana sebagai tanda terima kasih rakyat kepada Kerajaan atas keperihatinan (Pelaksanaan GST) yang menjadikan harga barangan semakin murah di Malaysia.

GST dalam Pendidikan Malaysia

Pemberihuan KPM Pertandingan Penulisan Artikel, Infografik Poster dan Video GST ini diterbitkan oleh Unit Komunikasi Korporat. Download / Muat turun borang penyertaan di pautan berikut

Berpolitik dalam Pendidikan di Malaysia

Pendidikan dan politik, keduanya merupakan elemen penting dalam sistem sosial politik disesebuah Negara, baik Negara maju maupun Negara berkembang. Dalam sistem pendidikan di Malaysia para pegawai serta staf sokongan diberi amaran keras supaya tidak melibatkan diri dalam kegiatan politik anti-kerajaan (Pembangkang).

GST dalam Pendidikan Malaysia

Demi memastikan kelangsungan pendidikan yang berkualiti, pemikiran murid perlu bersih dan beraras tinggi. Perihal politik anti-kerajaan (Pembangkang) akan merosakkan pemikiran murid. Namun kegiatan Politik penyokong kerajaan (UMNO) di sekolah tidak menjadi kesalahan, mungkin kerana perihal politik UMNO akan menjadikan pemikiran murid ke aras lebih tinggi.
Previous
Next Post »