<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Berhenti sebelum Mac atau Berdepan Masalah Besar

Kata dua untuk Najib Razak sama ada Letak Jawatan atau Berdepan Masalah Besar. Aku terkejut membaca kenyataan yang dipetik dari sebuah Blog Politik. Menurutnya kedudukan Najib Razak sebagai PM Malaysia kini amat terancam. Manakala individu berani yang memberi kata dua kepada pimpinan tertinggi Malaysia dan Parti Umno itu merupakan seorang Veteran Umno yang dirahsiakan identitinya.

Berhenti sebelum Mac atau Berdepan Masalah Besar

Apakah Masalah Besar Najib

Merujuk sumber asal, tidak pula menyatakan Apakah Masalah Besar bakal dihadapi Najib sekiranya tidak berundur. Namun dipercayai berkaitan dengan sesuatu yang amat memalukan diri Najib sendiri. Upama satu ugutan bila secara terang-terangan menyatakan Masalah Besar Najib itu akan terus menjadi Rahsia dan tidak akan didedahkan jika Najib sedia berundur dengan cara terhormat. Extra: Senarai Menteri Kementerian Pendidikan Malaysia 2015.

Pendedahan dari laman tersebut menimbulkan banyak persoalan. Namun semua itu bergantung pada keputusan Najib Razak sendiri. Tunggulah hingga akhir bulan ini, itulah penutup bagi pendedahan yang mengejutkan dari laman tersebut.

Selain itu banyak persoalan lain turut timbul. Siapakah Veteran Umno itu? Sehingga begitu berani memberi kata dua kepada Perdana Menteri malaysia itu. Seterusnya, Siapakah Bakal PM Malaysia jika Najib berundur

Adakah anak kepada Tun Haji Abdul Razak iaitu Dato' Sri Najib akan melepaskan jawatan sesemudah itu. Mungkin juga Kata dua untuk Najib Razak itu hanyalah khabar angin semata-mata. Sesungguhnya Allah lebih mengetahui yang sebenar-benarnya.
Previous
Next Post »