<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Sumbang Najib kepada Sarawak amat Besar

Kata pujian Tan Sri Adenan Satem yang menggunung. Najib pemimpin ikhlas, tidak pandai berlakon, sentiasa berusaha membawa kebaikan, pemimpin yang  melihat kesilapan dan cuba membetulkannya, yang melihat penderitaan dan cuba memulihkannya. 

Sumbang Najib kepada Sarawak amat Besar

Tan Sri Adenan Satem Bertindak Bijak, melihatkan kesempatan untuk menunjukan keikhlasannya disaat Najib yang kini diserang kiri dan kanan oleh mereka yang tidak mengenang budi di Semenanjung, termasuk dalam UMNO sendiri yang tidak tahu berterima kasih, hanya tahu tikam belakang.

Sumbangan Najib Amat Besar

Sumbangan Najib kepada Sarawak amat Besar. Kami di Sarawak tahu erti terima kasih kepada orang yang menolong, kita sokong dia kerana itulah yang betul. Kita kenal siapa yang benar dan siapa yang  eksyen saja.
— Tan Sri Adenan Satem

Sambil Ikhlas bertubi-tubi memuji Najib Razak Perdana Menteri Malaysia, Adenan Satem tidak menunggu lama lalu menyatakan bahawa ada perkara-perkara yang boleh laksanakan lebih bagus lagi dan menjadikan autonomi Sarawak akan lebih bererti, jika bidang kuasa diserahkan kepadanya. 

Oleh itu Beliau sedang berunding dengan Najib untuk melihat sekiranya ada kuasa tertentu daripada kerajaan pusat yang boleh diturunkan kepada kerajaan negeri untuk dilaksanakan di peringkat negeri.
Previous
Next Post »