<script type="text/javascript"> nuffnang_bid = "47b0cc2252348bb13393d12c20c97e2d"; document.write( "<div id='nuffnang_lr'></div>" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })(); </script>

Soalan Peperiksaan Pertengahan Tahun (KSSR) Semua Mata Pelajaran

Koleksi Kertas Ujian dan Soalan (KSSR) Peperiksaan Pertengahan Tahun (PPT). Contoh Soalan Peperiksaan KSSR Semua Mata pelajaran untuk Murid Tahun 1 hingga Tahun 5 Sekolah Rendah seluruh Malaysia. Muat Turun Soalan Peperiksaan untuk semua Mata Pelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah. Download  KSSR Mid Year Examination Paper for all subject. Extra: Soalan Peperiksaan Akhir Tahun (KSSR) Semua Mata Pelajaran.


Soalan Peperiksaan Pertengahan Tahun (PPT) KSSR

Koleksi soalan peperiksaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah yang disediakan hanyalah sebagai panduan dan rujukan para guru di seluruh Malaysia. Guru atau Ibu bapa dinasihatkan agar menyemak terlebih dahulu. Ada kemungkinan terdapat kesilapan di beberapa soalan. Ketika dimuat naik, Koleksi soalan KSSR ini masih releven dengan format yang ditetapkan oleh lembaga peperiksaan.

Soalan PPT Tahun 1 (KSSR)


Soalan PPT Tahun 2 (KSSR)


Soalan PPT Tahun 3 (KSSR)


Soalan PPT Tahun 4 (KSSR)


Soalan PPT Tahun 5 (KSSR)


Kertas Ujian Format KSSR ini adalah ulangsiar dari Laman Cikgushamsudin. Semoga perkongsian Bahan Ilmiah ini memberi manfaat kepada guru dan murid di seluruh Malaysia.
Previous
Next Post »